zuzel.info

Lubelskie Forum Żużlowe
Dzisiaj jest 15 grudnia 2018, o 21:19

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2969 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 179 80 81 82 83119 Następna
Autor Wiadomość
Post: 27 stycznia 2018, o 15:28 
Offline
Junior

Rejestracja: 14 listopada 2016, o 18:35
Posty: 343
Po awansie KMŻ przed sezonem 2012 sparował z Rawiczem i Opolem więc jest postęp i zauważalna różnica jakościowa. Wtedy nawet przygotowania do sezonu wyglądały tak że drużyna pierwszy raz spotykała się wspólnie na I treningu w kwietniu. Dobrze, że tamte czasy już odeszły w niepamięć. Koniec z kapitalnym aspektem finansowym, koniec z krzykaczami przy mikrofonie i wołaniem o przystąpienie do VIP SPEEDWAY CLUB. W końcu wygląda to wszystko profesjonalnie i oby to się utrzymało w bieżącym roku.


Na górę
Post: 12 lutego 2018, o 12:47 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 lutego 2003, o 21:34
Posty: 3465
Lokalizacja: Lublin
Lamberta i starszego z braci nie bedzie na zgrupowaniu? Bo mieli chyba byc?


Na górę
Post: 12 lutego 2018, o 15:36 
Offline
Junior

Rejestracja: 8 czerwca 2009, o 10:41
Posty: 335
Co do Lamberta to już miał kupiony bilet, al pod czas treningu doznał niegroźnego urazu. Co do Dawida, słyszałem że ma dzisiaj dołączyć do grupy.

https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/73722 ... powodow-do

_________________
Z niczego może być tylko nic.


Na górę
Post: 6 marca 2018, o 14:40 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 stycznia 2004, o 20:52
Posty: 1279
Bedzie jakas prezentacja, ogloszenie sponsorów, kevlary itp?

_________________
#niedla!


Na górę
Post: 8 marca 2018, o 17:29 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 listopada 2003, o 17:11
Posty: 2860
Lokalizacja: Lublin
Mamy dwóch nowych zawodników:

https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/74205 ... awodnikami




;)

_________________
pozdrawia:
Rafał Borowski

http://www.infinitius.pl - fotografia ślubna


Na górę
Post: 12 marca 2018, o 10:22 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 lipca 2004, o 10:39
Posty: 1132
Pierwsze treningi przy Hallera 4 zapowiedziano dopiero po 18 marca, a co za tym idzie, sparingi, które miały się odbyć w najbliższy weekend z ekipami z Lublina i Gdańska, nie dojdą do skutku.

https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/74269 ... a-wczesnie

_________________
Każdemu jego Everest...


Na górę
Post: 12 marca 2018, o 17:45 
Offline

Rejestracja: 8 października 2017, o 21:12
Posty: 5
Spokojnie. W tym tygodniu drużyna będzie trenować w "Jugosławii". W zajęciach uczestniczyć ma także Lambert.


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 11:43 
Offline
Junior

Rejestracja: 9 sierpnia 2010, o 20:08
Posty: 340
Dziś o 11:30 na klubowym Facebooku będzie transmisja live z konferencji prasowej gdzie goście mają jakieś ciekawe newsy ogłaszać


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 12:55 
Offline
Junior

Rejestracja: 9 sierpnia 2010, o 20:08
Posty: 340
Dzisiaj jada do Gorican. Zgrupowanie 3 dni. Prawdopodobnie 3 mecze nasze pierwsze beda telewizyjne. Bilet normalny 30 ulgowy 25 dzieci do lat 12 bilet dzieciecy 10 albo 15 nie dosłyszalem . W tym tygodniu znany termin meczu z Orłem sobota czy niedziela. Jakies bilety na portalu tubilety.pl Tak w skrócie


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 13:37 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2003, o 12:07
Posty: 2090
Bilet dla dzieci do lat 12- 5 zl.

_________________
Mugen Seiki Racing


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 15:58 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2003, o 19:59
Posty: 5373
mechanizator pisze:
Jakies bilety na portalu tubilety.pl Tak w skrócie


Bilety na kazdy mecz w Lublinie beda dostepne do kupienia na portalu tubilety.pl, nie bedzie potrzeby drukowania biletu zakupionego online, wejscie na stadion po okazaniu kodu AR na telefonie.

_________________
METHANOL ADVENTURE TEAM


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 18:11 
Offline
Senior

Rejestracja: 20 września 2017, o 23:36
Posty: 538
Cywilizacja :D
Szkoda ze jakis grubszy sponsor jeszcze nie dolaczyl.


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 22:16 
Offline
Junior

Rejestracja: 8 czerwca 2009, o 10:41
Posty: 335
2 mln od UM na sezon 2018. Kwota robi wrażenie. http://spottedlublin.pl/beda-pieniadze- ... or-lublin/

_________________
Z niczego może być tylko nic.


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 23:25 
Offline
Senior

Rejestracja: 5 września 2009, o 08:23
Posty: 511
Skrót z konferencji:
http://www.lubelska.tv/wiadomosci/4730,konferencja-prasowa-speed-car-motor-lublin


Na górę
Post: 13 marca 2018, o 23:52 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 marca 2009, o 22:08
Posty: 975
Lokalizacja: Lubartów
2 mln to nie tak dużo jak powinno być czyli 2,5-3mln

_________________
Bójta sie chamy do Ekstraligi wracamy ;)


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 10:46 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 lutego 2003, o 21:34
Posty: 3465
Lokalizacja: Lublin
Perez, nie przesadzajmy. Ja liczylem na 1.8-2mln i jestem chyba pierwszy raz w historii usatysfakcjonowany wsparciem miasta. 2 miliony, cofnij sie w czasie o 2-3 lata i powiedz, czy uwierzylbys, ze miasto z Zukiem na czele da nam 2 banki? puknal bys sie w czolo i glosno zasmial, tak samo jak i ja z reszta. Ten klub, formalnie, istnieje dopiero II rok. Dostalismy 800 tys wiecej, jak zrobimy robote wszyscy jako srodowisko zuzlowe w nadchodzacym sezonie, to zapewne dostaniemy znowu wiecej. Oby tylko nasi zawodnicy trafili w sprzet (patrzac np. na Jelenia nie boje sie o przygotowanie fizyczne) i to moze byc piekny sezon. Te 2 banki to jest na prawde duzy sukces i na ten sukces zapracowalismy wszyscy. Zawodnicy, dzialacze, sponsorzy, kibice. Wiem z pierwszej reki, ze zwyciestwo przebudowy stadionu w budzecie obywatelskim jak i frekwencja na poziomie 80tys. ludzi przez caly sezon zrobila ogromne wrazenie w ratuszu. Teraz trzeba kuc zelazo poki gorace, nie mozna tego spieprzyc. Trzeba zrobic wszystko, zeby chlopakom pomoc i zapelnic stadion tak, zeby jak za starych czasow niektorzy musieli ogladac mecze na pobliskich drzewach :cool: nic tez nie stoi na przeszkodzie, zeby w trakcie sezonu jeszcze o jakies fundusze powalczyc, tak jak chociazby 200tys z zelszego sezonu, ktore dostalismy przed play-off.

Juz sie nie moge doczekac sezonu :-P


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 11:18 
Offline
Junior

Rejestracja: 9 sierpnia 2010, o 20:08
Posty: 340
A nie masz wrażenie ze widmo tegorocznych wyborow sprawilo ze sięgnął głębiej do "kieszeni"


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 11:36 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 marca 2009, o 22:08
Posty: 975
Lokalizacja: Lubartów
$korzen$ pisze:
Perez, nie przesadzajmy. Ja liczylem na 1.8-2mln i jestem chyba pierwszy raz w historii usatysfakcjonowany wsparciem miasta. 2 miliony, cofnij sie w czasie o 2-3 lata i powiedz, czy uwierzylbys, ze miasto z Zukiem na czele da nam 2 banki? puknal bys sie w czolo i glosno zasmial, tak samo jak i ja z reszta. Ten klub, formalnie, istnieje dopiero II rok. Dostalismy 800 tys wiecej, jak zrobimy robote wszyscy jako srodowisko zuzlowe w nadchodzacym sezonie, to zapewne dostaniemy znowu wiecej. Oby tylko nasi zawodnicy trafili w sprzet (patrzac np. na Jelenia nie boje sie o przygotowanie fizyczne) i to moze byc piekny sezon. Te 2 banki to jest na prawde duzy sukces i na ten sukces zapracowalismy wszyscy. Zawodnicy, dzialacze, sponsorzy, kibice. Wiem z pierwszej reki, ze zwyciestwo przebudowy stadionu w budzecie obywatelskim jak i frekwencja na poziomie 80tys. ludzi przez caly sezon zrobila ogromne wrazenie w ratuszu. Teraz trzeba kuc zelazo poki gorace, nie mozna tego spieprzyc. Trzeba zrobic wszystko, zeby chlopakom pomoc i zapelnic stadion tak, zeby jak za starych czasow niektorzy musieli ogladac mecze na pobliskich drzewach :cool: nic tez nie stoi na przeszkodzie, zeby w trakcie sezonu jeszcze o jakies fundusze powalczyc, tak jak chociazby 200tys z zelszego sezonu, ktore dostalismy przed play-off.

Juz sie nie moge doczekac sezonu :-P


Klub śmiesznych kopaczy z 3 czytaj 4 ligi nie umiejących awansować co roku, wygląda jakby sami nie chcieli bo im wygodnie i łatwo w obecnej lidze, dostają co roku dofinansowanie na poziomie 3,5mln. (sam o tym pisałes) Gdzie tu jest sens i logika? Porównajmy frekwencje, porównajmy sukcesy (1 sezon i awans, bardzo dobry skład dający nadzieje nawet na ponowny awans, bez napinki :cool: ) profesjonalnie prowadzony klub od początku z coraz to nowymi pomysłami, marketing rosnie. Piłkarski Motor przez dlugie lata był fatalnie zarządzany z długami.
Btw. Tez sie nie mogę doczekać, mam nadzieje ze nasi elegancko powożą pod płotem tungejtów, bogdanovsow, kosciuchów czy innnych andersenow.

_________________
Bójta sie chamy do Ekstraligi wracamy ;)


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 12:05 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 września 2002, o 12:11
Posty: 8452
Lokalizacja: Lublin
Niestety tak to wygląda. Finansowanie kopaczy na takim poziomie to skandal. Jedynym argumentem za piłką jest masowość tej dyscypliny. A kibice piłkarscy nawet nie uznają żużla za sport. Rzecz w tym, że my nie mieszkamy w Monachium - a w Lublinie. A koń (frekwencyjny, organizacyjny) jaki jest - każdy widzi.


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 12:25 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2003, o 12:07
Posty: 2090
Wieczne narzekanie, I tak zle I tak niedobrze. Mnie osobiscie tez to drazni ze pseudo kopacze maja tak duze dotacje. Poziom pilkarski druzyny Motoru jest po prostu zenujacy. Nie zapominajmy jednak ze mimo wszystko pilkarski Motor jest spolka ktorej udzialowcem jest Miasto Lublin.

_________________
Mugen Seiki Racing


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 12:33 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 lutego 2003, o 21:34
Posty: 3465
Lokalizacja: Lublin
Perez pisze:
$korzen$ pisze:
Perez, nie przesadzajmy. Ja liczylem na 1.8-2mln i jestem chyba pierwszy raz w historii usatysfakcjonowany wsparciem miasta. 2 miliony, cofnij sie w czasie o 2-3 lata i powiedz, czy uwierzylbys, ze miasto z Zukiem na czele da nam 2 banki? puknal bys sie w czolo i glosno zasmial, tak samo jak i ja z reszta. Ten klub, formalnie, istnieje dopiero II rok. Dostalismy 800 tys wiecej, jak zrobimy robote wszyscy jako srodowisko zuzlowe w nadchodzacym sezonie, to zapewne dostaniemy znowu wiecej. Oby tylko nasi zawodnicy trafili w sprzet (patrzac np. na Jelenia nie boje sie o przygotowanie fizyczne) i to moze byc piekny sezon. Te 2 banki to jest na prawde duzy sukces i na ten sukces zapracowalismy wszyscy. Zawodnicy, dzialacze, sponsorzy, kibice. Wiem z pierwszej reki, ze zwyciestwo przebudowy stadionu w budzecie obywatelskim jak i frekwencja na poziomie 80tys. ludzi przez caly sezon zrobila ogromne wrazenie w ratuszu. Teraz trzeba kuc zelazo poki gorace, nie mozna tego spieprzyc. Trzeba zrobic wszystko, zeby chlopakom pomoc i zapelnic stadion tak, zeby jak za starych czasow niektorzy musieli ogladac mecze na pobliskich drzewach :cool: nic tez nie stoi na przeszkodzie, zeby w trakcie sezonu jeszcze o jakies fundusze powalczyc, tak jak chociazby 200tys z zelszego sezonu, ktore dostalismy przed play-off.

Juz sie nie moge doczekac sezonu :-P


Klub śmiesznych kopaczy z 3 czytaj 4 ligi nie umiejących awansować co roku, wygląda jakby sami nie chcieli bo im wygodnie i łatwo w obecnej lidze, dostają co roku dofinansowanie na poziomie 3,5mln. (sam o tym pisałes) Gdzie tu jest sens i logika? Porównajmy frekwencje, porównajmy sukcesy (1 sezon i awans, bardzo dobry skład dający nadzieje nawet na ponowny awans, bez napinki :cool: ) profesjonalnie prowadzony klub od początku z coraz to nowymi pomysłami, marketing rosnie. Piłkarski Motor przez dlugie lata był fatalnie zarządzany z długami.
Btw. Tez sie nie mogę doczekać, mam nadzieje ze nasi elegancko powożą pod płotem tungejtów, bogdanovsow, kosciuchów czy innnych andersenow.



Masz bardzo duzo racji tak jak i inni przedmowcy, ja nie bede z tym dyskutowal bo macie duzo racji i generalnie popieram wasze stanowisko. Nie wiem, na ile ta dotacja jest kwestia wyborow a ile kwestia dobrych checi, ale prawda jest taka, ze na starcie sezonu dostalismy 2x tyle co przed rokiem. Jezeli zrobimy wynik, ta suma moze wzrosnac, wyrwalismy przed rokiem dodatkowe 200tys wiec mozna powalczyc w razie awansu do play-off o kolejne 0,5 banki i bedzie twoje 2,5 banki :cool: ja nie narzekam, ale rozumiem i akceptuje wasze argumenty. Kwestia zrobic dobry wynik i utrzymac albo zwiekszyc frekwencje, zadnek polityk w Lublinie nie pojdzie na wojne z 12tys glosow. Pokazalismy sile na trybunach i w budzecie obywatelskim, w ratuszu musza sie z nami liczyc. Reszta w rekach calego srodowiska, w tym rowniez twoich i moich. Dobrze by bylo pchnac Lodz na samym starcie tak do 40-u na oczach calej Polski, wtedy bedzie bardzo z gorki.


Na górę
Post: 14 marca 2018, o 12:47 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2004, o 21:38
Posty: 5262
Lokalizacja: Lublin
Najlepiej by było jakby miasto piłkarzom dało 100 tys. żużlowcom 200 tys. i forumowicze poczuliby się dowartościowani bo żużel dostał 2x tego co piłkarze ;)
Obawiam się jendak, że w klubie widzą to inaczej.

2 mln zł z miasta, przy zapowiadającej się frekwencji i wsparciu sponsorów może dać nam najwyższy budżet w lidze.


Na górę
Post: 15 marca 2018, o 00:07 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 marca 2009, o 22:08
Posty: 975
Lokalizacja: Lubartów
Dla scisłości, ja jestem zadowolony z kontretnego wsparcia w kwocie 2mln. Zastanawiam się tylko co jeszcze trzeba zrobić aby miasto wspierało tak samo mocno żużel jak piłke nożną.

_________________
Bójta sie chamy do Ekstraligi wracamy ;)


Na górę
Post: 15 marca 2018, o 00:32 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 listopada 2003, o 20:06
Posty: 3105
Lokalizacja: Lublin
Założyć spółkę akcyjną.

_________________
Richie Faulkner:
Good morning Poland! You were fuckin unreal last night!You blew the roof off!! It was an honor to play for you all.


Na górę
Post: 15 marca 2018, o 00:46 
Offline
Kadrowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, o 22:03
Posty: 1655
Założenie założeniem, trzeba jeszcze wpłynąć na miasto, żeby zostało w niej akcjonariuszem.

_________________
kondzio78 pisze:
Raczej to oczywiste że pojedziemy baraże.Przecież o to wszystkim chodzi i nikt nie ma zamiaru pojutrze kończyć sezonu.Na Zielonce też wszyscy jeszcze dorobią


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2969 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 179 80 81 82 83119 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Snys i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl