zuzel.info

Lubelskie Forum Żużlowe
Dzisiaj jest 16 lipca 2018, o 10:30

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2005, o 10:28 
Offline
Administrator

Rejestracja: 10 sierpnia 2002, o 20:45
Posty: 1816
Lokalizacja: Lublin
tak tak, galerie zrobilem dla siebie :) niedlugo przeniose ja na domowy komputer i tam beda sobie ja oglÄ…dal w samotnosci ;)

powody:
1) galeria zajmuje mniej miejsca
2) ma system ktory sam zmienjsza foty
3) nie da sie kopiowac zdjec na inne strony
4) lepiej wyglÄ…da

co do waszych problemów to musicie mieć bardzo słabe łącza z siecia futuro ponieważ nikt wiecej nie zgłasza takich problemow


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 1 maja 2006, o 13:31 
Offline

Rejestracja: 9 sierpnia 2005, o 23:00
Posty: 76
Lokalizacja: Lublin
mam problem z galerią, kiedy wchodzę na foto.zuzel.info wyskakuje pasek informacji "ta witryna może wymagać następującego formantu ActiveX: "Flash Player 8 z Macromedia, Inc' Kliknij żeby zainstalować". w rezulatacie galeria mi nie działa. nigdy wcześniej nie miałam żadnych problemów i wszystko działalo bez zarzutu. czy ktoś mógłby napisać czy to konieczne do prawidłowego działania strony bo trochę mam obawy przed instalowaniem tego? dziękuję


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 5 maja 2006, o 10:58 
gdzie mozna znalezc jakies zdjecia z GP?


Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 5 maja 2006, o 11:04 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 stycznia 2004, o 20:52
Posty: 1255
http://www.foto-zuzel.com/index.php?kg=start
http://www.speedway.gp.prv.pl/
Tu powinno byc troche fotek. Sprobuj na stronach zawodnikow, lub na oficjalnej stronie SGP

_________________
#niedla!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 5 maja 2006, o 15:56 
Offline
Kadrowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 kwietnia 2003, o 02:47
Posty: 1737
http://www.mike-patrick.com/


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 7 czerwca 2009, o 10:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 lutego 2009, o 13:22
Posty: 128
moze nie zuzel ale prosto z Lublina na goraco hehe :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

www.mariusz-foto.pl

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 7 czerwca 2009, o 10:37 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2004, o 15:17
Posty: 2161
Lokalizacja: lublin
Pierwsza fota świetnie oddaje frekwencje na biletowanej imprezie motocrosowej 8)

_________________
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1289881


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 7 czerwca 2009, o 10:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 lutego 2009, o 13:22
Posty: 128
Cytuj:
Pierwsza fota świetnie oddaje frekwencje na biletowanej imprezie motocrosowej 8)


oj nie koniecznie ta fota byla robiona podczas pierwszego porannego treningu :)

a co do obecnosci ludzi na samych zawodach to mysle ze bardzo fajnie to wygladalo bo zapelnione były szczyty praktycznie przy kazdym kawałku toru :) ogolnie ładnie :)

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 7 czerwca 2009, o 11:05 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lipca 2007, o 21:37
Posty: 2963
bilet można było sobie wyciąc z kuriera czy tam innego dziennika :lol:

foty bardzo fajne :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 7 czerwca 2009, o 11:28 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 maja 2004, o 16:33
Posty: 6518
Lokalizacja: Made in Poland
Bardzo fajne miejsce na takie imprezy -osiagnieto cos praktycnie niemozliwego w motocrossie - z kazdego miejsca widac dobrze caly tor. Dodatkowo swietnie wykorzystany jest budynek Globusa. Frekwencja owszem - umiarkowana.

_________________
Całe życie w drugiej lidze!- nieaktualne do odwołania :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 7 czerwca 2009, o 11:52 
Offline
Junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, o 22:48
Posty: 456
Lokalizacja: Lublin/Czechów
tak od godziny 12:30

_________________
lepiej, żeby mnie dwunastu sądziło, niż czterech niosło.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 8 czerwca 2009, o 19:14 
Offline
Kadrowicz

Rejestracja: 1 maja 2005, o 18:26
Posty: 1847
Lokalizacja: LUBLIN
co jak co, ale chłopaku umiesz robić zdjęcia :D


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 18 czerwca 2009, o 23:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 lutego 2009, o 13:22
Posty: 128
fotki z 1/4 IMP w Krosnie z udzialem T.Rempaly i K.Barana http://www.mariusz-foto.pl

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 11:36 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 października 2004, o 00:48
Posty: 5453
Lokalizacja: Lublin
Transparent kibicow z Gdanksa:
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 14:00 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lipca 2007, o 21:37
Posty: 2963
frajerzy


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 14:41 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lipca 2008, o 12:35
Posty: 1105
Wiesz w ogole o co chodzi? np. dlaczego taki transparent wywiesili?

_________________
Naczelny obrońca Karola Barana.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 14:54 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 marca 2004, o 15:38
Posty: 734
Lokalizacja: Lublin
ja to bym zaczal od pytania cze ten obronca policji wie co to znaczy slowo frajer ?
:lol:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 15:05 
Offline
Senior

Rejestracja: 28 października 2006, o 14:58
Posty: 939
Lokalizacja: Czechów!
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=frajer


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 15:10 
Offline
Szkółkowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 lipca 2004, o 10:11
Posty: 178
Lokalizacja: Grudziądz
Widac, jak to kolega tezetomaniak "madrze" ujal, frajerow wczoraj bylo wiecej...

Obrazek
ROW

Obrazek
Sparta

Obrazek

Podobnie rzecz sie miala, z Wybrzezem, ktore zdjecie pokazalisci, kibice PSZ-u Poznan, rowniez wywiesili transparent w podobnym tonie.

No, nic wiedza to potega panie tezetomaniak.

Pzdr

_________________
Hej Paweł Staszek! :D


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 15:29 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lipca 2007, o 21:37
Posty: 2963
dla mnie to moze wisiec na kazdym stadionie. nawet jak wywieszą 1000 takich transparentow to i tak beda bardzo malutcy.
fan, zbierasz na wypiski ? ;]

edit: i tyle mogles Kosa napisac :lol:


Ostatnio zmieniony 22 czerwca 2009, o 15:44 przez tezetomaniak, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 15:35 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lipca 2008, o 12:35
Posty: 1105
Zostawcie chłopaka, mocny zza monitora jest ;)

_________________
Naczelny obrońca Karola Barana.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 16:02 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 marca 2004, o 15:38
Posty: 734
Lokalizacja: Lublin
zamiast zbierac na wypiski to wolalbym chodzic po domach i takim jak Ty wyrywac kable od internetu badz zabierac neostrade.
Koncze karmic trolla.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 16:13 
Offline
Kadrowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 marca 2004, o 14:45
Posty: 1707
Lokalizacja: 081//022
tezetomaniak pisze:
edit: i tyle mogles Kosa napisac :lol:
Sam wrzucasz posty skladajace sie z jednego slowa, nic nie wnoszace do dyskusji, ale za to prowokujace do podkarmiena cie troszke trollu. Lec lepiej do dzielnicowego zamelduj jakie tu lobuzy na tym forum wklejaja brzydkie zdjecia na panow policjantow.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 22 czerwca 2009, o 17:42 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 maja 2009, o 11:29
Posty: 521
Lokalizacja: Lublin
KosaRKS pisze:
Wiesz w ogole o co chodzi? np. dlaczego taki transparent wywiesili?

A o co właściwie chodzi ?


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group