Motor Lublin U-24
Re: Motor Lublin U-24
Obawiam się, że z ekipy która pojechała U-24 we Wrocku jedynym poważnym kandydatem do jazdy w e-lidze jest Bańbor. Fraser może pojedzie jakiś bieg z rezerwy w sytuacji mocno podbramkowej tak jak w ubiegłym roku, z zadaniem dowiezienia jednego punktu. I może dlatego jeździ.
Mini-zuzel w Lublinie i mamy co roku swojego Hliba a moze nawet Jonssona!
Re: Motor Lublin U-24
Fraser to protegowany Michelsena z tego co pamiętam. Również dziwię się że Bańbor nie pojechał 5 biegów. Jak dojdzie Grzeszczyk to uważam że koniecznością jest puszczać tę dwójkę w każdym możliwym momencie
Re: Motor Lublin U-24
Grzeszczyk pojedzie w Elidze u24 dopiero za rok. Urodziny ma niestety w listopadzie. Prędzej Jaworski dostanie szansę, bo on chyba z czerwca.
A protegowanym MM, nie był przypadkiem Silas Hoegh który w związku z kontuzją zakończył karierę ?
Aczkolwiek nie wykluczam że panowie MM i Bowes znali się już wcześniej. Kojarzę jedynie że Fraser trafił do Lublina wobec nieotrzymania licencji na starty w II lidze przez klub z Wittstock.
A protegowanym MM, nie był przypadkiem Silas Hoegh który w związku z kontuzją zakończył karierę ?
Aczkolwiek nie wykluczam że panowie MM i Bowes znali się już wcześniej. Kojarzę jedynie że Fraser trafił do Lublina wobec nieotrzymania licencji na starty w II lidze przez klub z Wittstock.
Re: Motor Lublin U-24
Jaworski jest jest z 10 sierpnia, więc ewentualnie załapie się na samą końcówke ligi U-24. Dwie ostatnie kolejki + finały, choć nie podejrzewam, żebyśmy sie do nich dostali :D
Motor 2024: 1.Holder 2.Cierniak 3. Lindgren 4.Kubera 5.Zmarzlik 6.Przyjemski 7.Bańbor 8.Jaworski
Re: Motor Lublin U-24
ezbeg pisze:Grzeszczyk pojedzie w Elidze u24 dopiero za rok. Urodziny ma niestety w listopadzie. Prędzej Jaworski dostanie szansę, bo on chyba z czerwca.
A protegowanym MM, nie był przypadkiem Silas Hoegh który w związku z kontuzją zakończył karierę ?
Aczkolwiek nie wykluczam że panowie MM i Bowes znali się już wcześniej. Kojarzę jedynie że Fraser trafił do Lublina wobec nieotrzymania licencji na starty w II lidze przez klub z Wittstock.
Z tego co kojarzę Fraser i Mikkel byli razem w Slangerup i z tego tytułu Bowes znalazł się również w Lublinie rok temu. Ale mogę się mylić :D
- niespokojny
- Trener
- Posty: 5608
- Rejestracja: 11 września 2009, o 12:38
Re: Motor Lublin U-24
boxing pisze:Obawiam się, że z ekipy która pojechała U-24 we Wrocku jedynym poważnym kandydatem do jazdy w e-lidze jest Bańbor. Fraser może pojedzie jakiś bieg z rezerwy w sytuacji mocno podbramkowej tak jak w ubiegłym roku, z zadaniem dowiezienia jednego punktu. I może dlatego jeździ.
Jak na moje oko nie pojedzie nic o ile wszyscy juniorzy i seniorzy beda zdrowi. Banbor nie dosc ze lepsze wyniki ma to jeszcze bardziej rozwojowy a w dodatku moze zastepowac kazdego innego juniora z rezerwy. Nie ma nawet co porownywac. Swoja droga tak siermieznego Australijczyka to chyba nigdy nie widzialem. Ja sie dziwie, ze Grzeszczyk nie jechal.
Lepiej być najgorszym wśród najlepszych niż najlepszym wśród słabych
-
- Kadrowicz
- Posty: 1544
- Rejestracja: 22 października 2019, o 17:11
Re: Motor Lublin U-24
niespokojny pisze:Ja sie dziwie, ze Grzeszczyk nie jechal.
Było tutaj wielokrotnie tłumaczone. Grzeszczyk w U24 nie może jechać, bo nie skończył 16 lat.
Re: Motor Lublin U-24
To licencje na 500cc można zdać przed 16-tka ? Myslalem że egzamin mozna dopiero po 16 tych ur.
Re: Motor Lublin U-24
https://speedwayekstraliga.pl/kiedy-mozna-zostac-zuzlowcem-nabor-egzaminy-i-licencje/Kiedy można zostać żużlowcem (nabór, egzaminy i licencje)
15.02.2022 11:04
Wejście w „dorosły” sport żużlowy może rozpoczynać się od klasy Pit Bike. Nabór do szkółki możliwy jest w chwili ukończenia sześciu lat. Jeśli ktoś zapragnie zostać żużlowcem z pominięciem szkolenia podstawowego, a skieruje się do klubu od razu na tzw. duży tor, w klasie 500 cc do szkółki żużlowej trafić może w wieku 14 lat.
Nabór do szkolenia:
w klasie Pit Bike od 6 roku życia
w klasie 85 – 125 cc od 8 roku życia
w klasie 250 cc od 11 roku życia
w klasie 500 cc od 14 roku życia
Zgłoszenie adepta do egzaminu może nastąpić, gdy:
w klasie 500 cc – ukończył 15 lat
w klasie 250 cc – ukończył 13 lat, a nie ukończył 15 lat
w klasie 85 – 125 cc – ukończył 10 lat, a nie ukończył 13 lat (12 lat od sezonu 2023)
Licencję wydaje się osobie, która ma ukończone:
15 lat w odniesieniu do klasy 500 cc
13 lat w odniesieniu do klasy 250 cc
10 lat w odniesieniu do klasy 85 – 125 cc
Licencja traci ważność z dniem 31 grudnia roku kalendarzowego, w którym osoba posiadająca licencję ukończyła 15 rok życia w przypadku klasy 250 cc, 13 rok życia w przypadku klasy 85 – 125 cc.
W przypadku uzyskania przez zawodnika licencji w klasie wyższej, dotychczasowa licencja traci ważność. Jeżeli przed uzyskaniem licencji w klasie wyższej zawodnik w danym sezonie wystartował w cyklu rozgrywek krajowych lub międzynarodowych, jego dotychczasowa licencja zachowuje ważność do końca rozgrywek tego cyklu i zawodnik zachowuje prawo do kontynuacji udziału w tych rozgrywkach.
Posiadanie licencji do uprawiania sportu żużlowego w klasach 85 – 125 cc, 125 cc i 250 cc nie jest podstawą do uzyskania licencji na uprawianie sportu żużlowego w konkurencji odpowiednio 125 cc, 250 cc, 500 cc, także w nieprofesjonalnym współzawodnictwie.
Osoba posiadająca ważną licencję 500 cc, która nie ukończyła 16 roku życia może brać udział wyłącznie w zawodach z udziałem zawodników U-21.
Re: Motor Lublin U-24
Treningi na 500cc można zacząć w klubie od 14 roku życia. Po ukończeniu 15 lat można zdawać na licencję "ż", ale przed ukończeniem 16 lat można brać udział jedynie w zawodach U21, a ekstraliga jest U24
Edit: Raczejj pierwszy.
Edit: Raczejj pierwszy.
Re: Motor Lublin U-24
Dzieki
Re: Motor Lublin U-24
Chłopaki i dziewczyny w wieku 15 lat mogą się ścigać wyłącznie w zawodach młodzieżowych z żużlowcami o najniższych umiejętnościach, gdzie ryzyko kontuzji jest potencjalnie najwyższe. To jest pewien paradoks.
W. Komarnicki: "To co miało pójść na piłke renczne, poszło w stronę zawodników"
Re: Motor Lublin U-24
Na fb jest zdjecie motocykla młodego … dobrze, że nic mu nie jest. Domyślam się, że rozstał się ze sprzętem zanim powstały uszkodzenia… motocykl wygląda fatalnie - „złamany” w pól pod kątem niemal 90 stopni.
Re: Motor Lublin U-24
Ale komentarza żadnego nie znalazłem. Ani nekrologu ;)
Daniel Jeleniewski: "Jeszcze kupę mogę zrobić."
Re: Motor Lublin U-24
To może tłumaczyć, czemu Bańbor jechał tylko 4 razy. Może po prostu nie miał na czym.
Re: Motor Lublin U-24
To ładny wynik na tym niczym wykręcił.
Re: Motor Lublin U-24
Przeciez ten motor połamal w swoim pierwszym starcie. Potem klepnąl komplet na rezerwowym. Wiec sprzęt raczej nie był problemem.
Motor 2024: 1.Holder 2.Cierniak 3. Lindgren 4.Kubera 5.Zmarzlik 6.Przyjemski 7.Bańbor 8.Jaworski
Re: Motor Lublin U-24
No ale jeśli coś się stało z rezerwowym, to już mógł nie mieć na czym.
Re: Motor Lublin U-24
Ostatni jego bieg to był 14. Raczej wątpię, zeby były plany wystawenia go w obu nominowanych
Motor 2024: 1.Holder 2.Cierniak 3. Lindgren 4.Kubera 5.Zmarzlik 6.Przyjemski 7.Bańbor 8.Jaworski
-
- Kadrowicz
- Posty: 1544
- Rejestracja: 22 października 2019, o 17:11
Re: Motor Lublin U-24
Vuolas widzę ładnie śmiga :D
Re: Motor Lublin U-24
No, no :) w ostatnim biegu 5:0
"To ride with empty head" - jechać z "czystą głową", by Ł. Benz
Re: Motor Lublin U-24
No i Rachubik dał radę z Affeltem w juniorskim.
Re: Motor Lublin U-24
Antti wczorajszym występem w SEC i dzisiejszym w U24 być może zgłasza aspiracje do numeru 8/16 w ekstraligowym składzie Motoru. Nie mam nic przeciwko.
W. Komarnicki: "To co miało pójść na piłke renczne, poszło w stronę zawodników"
Re: Motor Lublin U-24
Jaki tor?
Ogarnęli cokolwiek, czy dalej taki dramat?
Ogarnęli cokolwiek, czy dalej taki dramat?
-
- Kadrowicz
- Posty: 1544
- Rejestracja: 22 października 2019, o 17:11
Re: Motor Lublin U-24
kdsz pisze:Antti wczorajszym występem w SEC i dzisiejszym w U24 być może zgłasza aspiracje do numeru 8/16 w ekstraligowym składzie Motoru. Nie mam nic przeciwko.
Chyba nie może już być. 99 rocznik jak Kubera.