zuzel.info

Lubelskie Forum Żużlowe
Dzisiaj jest 19 października 2017, o 13:05

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna

Wybieramy napieraczy na sezon 2018
Karol Baran 12%  12%  [ 70 ]
Norbert Kosciuch 12%  12%  [ 66 ]
Damian Drozdz 3%  3%  [ 20 ]
Oskar Polis 1%  1%  [ 7 ]
Mateusz Szczepaniak 2%  2%  [ 11 ]
Anders Thomsen 6%  6%  [ 36 ]
Mikkel Michelsen 6%  6%  [ 32 ]
Josh Grajczonek 3%  3%  [ 20 ]
Dawid Lampart 4%  4%  [ 25 ]
Timo Lahti 2%  2%  [ 12 ]
Sam Masters 3%  3%  [ 20 ]
Craig Cook 4%  4%  [ 23 ]
Andriej Kudriaszow 3%  3%  [ 17 ]
Tobiasz Musielak 5%  5%  [ 27 ]
Hans Andersen 3%  3%  [ 15 ]
Mikkel Bech 2%  2%  [ 13 ]
Peter Kildemand 13%  13%  [ 77 ]
Gleb Czugunow 2%  2%  [ 11 ]
Andriej Karpow 8%  8%  [ 48 ]
Linus Sundstroem 4%  4%  [ 23 ]
Liczba głosów : 573
Autor Wiadomość
Post: 12 października 2017, o 13:55 
Offline
Szkółkowicz

Rejestracja: 10 marca 2005, o 11:12
Posty: 271
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
lombard pisze:

9. Przemysław Pawlicki X?


Chyba za wysokie progi na nasze nogi.
Przy Jonssonie ten krzyżyk jest bardziej realny. Wprawdzie deklaruje pozostanie w Czewie, ale czy będzie maił szansę załapać się do składu?
Staty Andreasa: 2017 - 1,175, 2016 - 1,569, 2015 - 1,390

_________________
Mateusz Borowicz o jeździe na przyczepnej nawierzchni: "Lubię czuć motocykl, to że parzy mnie w tyłek i jedzie do przodu."


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 13:59 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 stycznia 2004, o 20:52
Posty: 1217
Pawlicki? Jonsson? Zejdzcie na ziemie :lol:

_________________
#niedla!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 16:22 
Offline

Rejestracja: 11 października 2017, o 22:23
Posty: 3
luCas pisze:
Pawlicki? Jonsson? Zejdzcie na ziemie :lol:


A dlaczego :)?


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 17:01 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 stycznia 2004, o 20:52
Posty: 1217
Po pierwsze: beda jezdzic w elidze
Po drugie: nie dysponujemy wystarczającą ilością biletów NBP na tego typu grajków

_________________
#niedla!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 17:21 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 września 2002, o 12:11
Posty: 7605
Lokalizacja: Lublin
Tego nie wiemy :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 17:22 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 stycznia 2004, o 20:52
Posty: 1217
To moze zakladzik? :)

_________________
#niedla!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 17:44 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 września 2002, o 12:11
Posty: 7605
Lokalizacja: Lublin
Chętnie - ale moja wypowiedź dotyczyła zasobności klubu w bilety NBP więc chyba taki zakladzik byłby nie do rozstrzygnięcia


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 18:47 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lipca 2007, o 21:37
Posty: 2922
Zwolennikom pozostawienia obecnego składu pragnę przypomnieć, że Rzeszów położył się na torze i na rewanż przyjechał Rząsą.
Skład powinien być robiony z głową na podstawie całego sezonu, a nie euforii po awansie.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 18:50 
Offline
Senior

Rejestracja: 11 sierpnia 2009, o 09:52
Posty: 784
1.Lampart
2.Miesiac
3.Daniel
4.Baran
5.Lambert
6.Peron
7.Lampart

i dwoch dobrych obco w rezerwie, moze byc i Bjarne


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 18:50 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2003, o 17:56
Posty: 639
Lokalizacja: Åšwidnik
Na sf pisza ze pila nie rozliczyla sie do konca z kosciuchem i sie chlopina chce zawijac. Wymienia kluby eligi i walczacych o elige.

_________________
never ride faster than your angel can fly


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 18:55 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 marca 2009, o 22:08
Posty: 534
Lokalizacja: Lubartów
miedziany pisze:
1.Lampart
2.Miesiac
3.Daniel
4.Baran
5.Lambert
6.Peron
7.Lampart

i dwoch dobrych obco w rezerwie, moze byc i Bjarne

Obawiam się własnie takiego składu, oby nie... Ufam Kępie że uda mu się zrobić dużo lepszy skład.

_________________
Obrazek
_______________
Bójta sie chamy do Ekstraligi wracamy ;)
"Dla mnie coś się skończyło, ironicznie pisząc Wiesiu Jaguś wiedział kiedy odejść"
"Lubelscy kibice znaja zycie i lubelski zuzel lepiej niz osoby niezwiazane z naszym klubem"!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 19:10 
Offline

Rejestracja: 11 października 2017, o 22:23
Posty: 3
miedziany pisze:
1.Lampart
2.Miesiac
3.Daniel
4.Baran
5.Lambert
6.Peron
7.Lampart

i dwoch dobrych obco w rezerwie, moze byc i Bjarne


Kazdy o tych lampartach i baranach... Nie macie dosc tych nazwisk w lbn? Moze warto sprobowac czegos nowego, innego, swiezego przy nowym zarzadzie, a nie powielac poprzednie, niekoniecznie udane lata.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 19:21 
Offline
Senior

Rejestracja: 11 sierpnia 2009, o 09:52
Posty: 784
Lamparta zawsze mozna zmienoc na dobrego obco, a Karol co jak co ale bedzie bardzo dobrym zawodnikiem na 1 lige. Ufam ze zarzadowi uda sie znalezc drugiego Lamberta, kogos nowego w naszej lidze.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 19:36 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 września 2002, o 12:11
Posty: 7605
Lokalizacja: Lublin
Klub jest prowadzony na tyle profesjonalnie że należy mu się zaufanie. Ja wierzę, że skład będzie się bił o plaoffy a moze coś więcej. Zapewne w klubie mają koncepcję i listę interesujących nazwisk. Do trafności wyborów oczywiście potrzebne będzie szczęście


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 21:05 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, o 15:28
Posty: 575
Lokalizacja: Bielsko-Biała ex Lbn
Woźniak się zwolnił. Pewnie przejdzie do Gorzowa, ale gdyby coś tam nie wyszło...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 21:14 
Offline
Zawodowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 stycznia 2004, o 20:52
Posty: 1217
...to zawsze zostaje mu Torun albo Grudziadz.

_________________
#niedla!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 21:19 
Offline
Szkółkowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 września 2003, o 00:25
Posty: 249
Lokalizacja: Lublin
http://www.wts.pl/aktualnosci/szymon-wo ... oclaw.html

Przydałby się taki Woźniak

_________________
MOTORLUBLIN


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 21:23 
Offline

Rejestracja: 20 września 2017, o 23:36
Posty: 68
Dajcie spokoj, od miesiaca trabia ze Wozniak za Pawlickiego w Gorzowie.

Swoja droga ciekawa ta I liga bedzie. Lodz chce awansu, Rybnik tez, do tego Gdansk. Fajnie by bylo byc tym 4 i chociaz w polfinale powalczyc.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 21:33 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 marca 2009, o 22:08
Posty: 534
Lokalizacja: Lubartów
bartollo pisze:
Dajcie spokoj, od miesiaca trabia ze Wozniak za Pawlickiego w Gorzowie.

Swoja droga ciekawa ta I liga bedzie. Lodz chce awansu, Rybnik tez, do tego Gdansk. Fajnie by bylo byc tym 4 i chociaz w polfinale powalczyc.

Fajnie by było ich wydymać i awansować. ;)

_________________
Obrazek
_______________
Bójta sie chamy do Ekstraligi wracamy ;)
"Dla mnie coś się skończyło, ironicznie pisząc Wiesiu Jaguś wiedział kiedy odejść"
"Lubelscy kibice znaja zycie i lubelski zuzel lepiej niz osoby niezwiazane z naszym klubem"!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 21:58 
Offline
Kadrowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 września 2005, o 23:14
Posty: 1724
Lokalizacja: Łęczna
Dobra, to i ja się pobawie, kto bidnemu zabroni bogato marzyc :] Zakladam ze idziemy za ciosem i walczymy minimum o pierwsza czworke. Cos jak po awansie w 2002 roku, gdy tez bylo grubo i jaralem sie wraz z bratem cala zime, w oczekiwaniu na inauguracje z Rybnikiem.

Z obecnego seniorskiego skladu wiadomo, ci sami, o ktorych sie mowi przez kilka ostatnich stron: Jelen, Miesiac, Lambert. Ale uwazac trzeba z gwarancjami startow w kontrakcie, to klub jest obecnie stroną z argumentami i moze sobie pozwolic na pewne warunki.

Juniorka + uzupełnienie seniorskiego skladu:
Tu dwie opcje. Pierwsza to Wiktor Lampart, oczywiscie w pakiecie z bratem, bo w inna opcje nie wierze. Druga to ponowne uruchomienie kontaktow naszego trenera w Lesznie i przekonanie, ze dobrze zrobi drugiemu z Wiktorow rok w Lublinie. Wowczas na seniorze zamiast Lamparta widzialbym jednak Karola Barana, w koncu on prawie nasz lubelski :] Zaznaczam, ze z tych dwoch opcji bardziej sklanialbym sie ku tej pierwszej, bo mlody Lampart moim zdaniem gwarantuje więcej niz jego polsko-ukrainski odpowiednik.

Polski lider:
Jesli mamy ambicje poparte funduszami to celujmy wysoko. Dróżdze i Polisy niech jezdza sobie gdzie indziej.
Moim faworytem jest Norbert Kosciuch, ktory ponizej pewnego poziomu nie schodzi, a i wiekowo wyglada to dobrze, to nie emeryt odcinajacy kupony, lecz zawodnik w kwiecie zuzlowego wieku. Dodam, ze kiedys juz byly jego przymiarki do Lublina. Bylo to gdy skonczyl wiek juniora, wiec pewnie 2006-2007, juz nie pamietam, ale wiem ze wypowiadal sie dosc poztywnie o takim pomysle, wiec Polska B/C mu nie straszna :p Z alternatywa jest juz gorzej, wiec podbiję wyzej: Zengota, Prz. Pawlicki, Wozniak :]

Zagraniczny lider:
Tu tez trzeba siegnac do portfela po mocne nazwisko. Przyznam ze nie sledze prasowych doniesien i nie wiem kto juz jest po slowie z innym klubem, a kto nie. Tak na szybko: Kildemand, Jepsen Jensen, Lebiediew. Byc moze ktos inny, zobaczymy co pokaze lubelski final IME, bo tam az roi sie od pasujacych do naszego klubu nazwisk.

Reasumujac:
1. Lambert
2. Jeleniewski
3. Kosciuch / Zengota / Pawlicki / Wozniak
4. Lampart / Baran
5. Kildemand / Jensen / Lebiediew / ???
6. Peron
7. Lampart / Trofimow
Rez: Miesiac + 1-2 obco bez gwarancji startow na trenersko-menedzerski nos ;p


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 22:15 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2004, o 15:17
Posty: 2080
Lokalizacja: lublin
^^^Dokładnie, w sobotę szykuję się na mały przegląd kandydatów :cool:
Mam nadzieję że pogoda dopisze i zobaczymy prawdziwe ściganie ;)

_________________
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1289881


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 12 października 2017, o 23:31 
Offline

Rejestracja: 12 października 2017, o 23:27
Posty: 1
Mnie natomiast dziwi, że ani w ankiecie ani w żadnym poprzednim poście nikt nie wspomniał o Adrianie Cyferze. W tamtym sezonie pierwszym jako senior poradził sobie nieźle w Pile i wykrecił srednią około 1,9. Tym bardziej, że Polonia ma problemy z wypłacalnością także wyciągnięcie go stamtąd mogłoby być możliwe. Mając do wyboru 37 letniego Barana i 23 letniego Cyfera potencjalnie gwarantujących podobne zdobycze punktowe stawiałbym na Adriana.

Natomiast pomijając to co napisałem powyżej podejrzewam, że nasz skład 2018 może wyglądać tak:

1. Jeleniewski
2. Miesiąc/Baran
3. Cook
4. Lambert
5. Kościuch
6. Trofimov
7. Peroń/Bober - tu zależy jak zachowa się Sparta


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 13 października 2017, o 06:11 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lipca 2009, o 21:47
Posty: 3086
bartollo pisze:
Dajcie spokoj, od miesiaca trabia ze Wozniak za Pawlickiego w Gorzowie.

Swoja droga ciekawa ta I liga bedzie. Lodz chce awansu, Rybnik tez, do tego Gdansk. Fajnie by bylo byc tym 4 i chociaz w polfinale powalczyc.

Po co w Łodzi ekstraliga? Dla 2 tyś ludzi?
A w Gdańsku to chyba po to, żeby spaść po roku. Albo Rybnik albo Motor 8-)

_________________
Marek Cieślak: Wiele rzeczy szybko zrozumiałem. Między innymi to, dlaczego zepsuło się tutaj światło.
Janusz Stachyra Między ligami jest przepaść [...]Jestem pewien, że będziemy lepsi od lublinian w dwumeczu i pierwsza liga zostanie w Rzeszowie.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 13 października 2017, o 07:43 
Offline
Senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwietnia 2011, o 15:44
Posty: 660
kibicLBN pisze:
A w Gdańsku to chyba po to, żeby spaść po roku. Albo Rybnik albo Motor 8-)


Baraże z Toruniem? brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol:

_piotrusss pisze:
Widziałbym w naszym składzie Lebiediewa. Pozytywny i ambitny zawodnik, z którym można wiązać nadzieje że przyda się także (ewentualnie) w Ekstralidze. Niestety w kontekście planów Woźniaka, Sparta pewnie będzie chciała go zatrzymać.


Do Wrocławia idzie Woryna.

lglbn pisze:
Mnie natomiast dziwi, że ani w ankiecie ani w żadnym poprzednim poście nikt nie wspomniał o Adrianie Cyferze.


Kibice lubelscy lubią jednak nazwiska. Wyobrażasz sobie przekonanie kogoś nowego np. sąsiada, żeby przyszedł na mecz bo będzie Cyfer? :lol: Potrzebujemy napieracza na średnią 2,3-2,4 a nie 1,9. W Nice lidze miejsce bezpieczne to co najmniej miejsce 6, ale wierzę, że zawalczymy co najmniej o play-off a nawet więcej, bo bez deklaracji jazdy o awans chyba nikt sensowny nie zechce z nami rozmawiać. :idea:

Speedway pisze:
Tak na szybko: Kildemand, Jepsen Jensen, Lebiediew. Byc moze ktos inny, zobaczymy co pokaze lubelski final IME, bo tam az roi sie od pasujacych do naszego klubu nazwisk.


Jensen dogadany w Toruniu, ale pozostali dwaj można rozmawiać.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 13 października 2017, o 08:16 
Offline
Trener
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2004, o 21:38
Posty: 4772
Lokalizacja: Lublin
lombard pisze:
Kibice lubelscy lubią jednak nazwiska. Wyobrażasz sobie przekonanie kogoś nowego np. sąsiada, żeby przyszedł na mecz bo będzie Cyfer? :lol: Potrzebujemy napieracza na średnią 2,3-2,4 a nie 1,9. W Nice lidze miejsce bezpieczne to co najmniej miejsce 6, ale wierzę, że zawalczymy co najmniej o play-off a nawet więcej, bo bez deklaracji jazdy o awans chyba nikt sensowny nie zechce z nami rozmawiać. :idea:

Proponuję zejść na ziemię i pogodzić się z tym, że nie ma już zawodników gwarantujących średnią 2,3-2,4. W tym roku w I lidze było takich dwóch - Bjerre, który idzie do ekstraligi i Szczepaniak, dla którego taka średnia to jednorazowy wyskok. Od biedy można jeszcze podciągnąć Kościucha ze średnią 2,296. W zeszłym roku był taki jeden zawodnik - Lebiediew.
Obawiam się, że każdy zawodnik, który przyjdzie do Lublina na lidera skończy jak Pedersen czy Dryml, bo zrobi średnią 2,2 zamiast 2,4.
Czasy, gdy zawodnikowi zagranicznemu przed meczem można było komplet wpisać skończyły się z Karlssonem. Czyli jakieś 10 lat temu.
Teraz trzeba robić drużynę silną i wyrównaną, w której każdy musi przywozić punkty, łącznie z juniorem.

Mit nazwiska przyciągającego ludzi na trybuny pojawił się w związku z Nielsenem i wraz z odejściem Nielsena z Motoru powinien minąć. Później pojawił się mit wychowanków przyciągających ludzi na stadion... ten sezon pokazał, że na stadion ludzi przyciągają wyniki, jazda o coś i dobry marketing.
Co ciekawe, wśród moich znajomych ulubionym zawodnikiem był Staszek Burza. Można powiedzieć, że to Burza przyciągał ludzi na trybuny :-P


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: $korzen$, Boobi, Łoptymista, MLSpeedy, tck i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group